Chickflick guys!  

Posted by: Unknown in




Imi place de tine
Si mie
Da pup
Mai lucram la sarut
Imi place de mama ta
Imi cer scuze ca am intarziat
(miezul povestilor fiecaruia din noi : fluturasi,saliva,palme,husg'n kisses,1st time,te iubesc,second time,blowjob,69,imi place(ma prefac sau nu),va certati,va impacati,fuckalot,numere noi in telefon,mesaje ascunse,va certati,mesaje de dor,mesaje de "*te-te-n gura",mesaje de imi pare rau,te iubesc again..again...69 AGAIN,fuckfriends,h8friends,te everveaza da il iubesti,o iubesti da te fute la icre...ambele icre :) ...)
Cred ca ar trebui sa luam o pauza...
IN THE END VECHEA REPLICA : Stii ceva...fa ce vrei!













CHICKFLICK :

long story short: am pus Caps Lock la frustrarile mele si ale tale tu care citesti..care este...
Nu te cunosc si viceversa,dar ma prezint : Eu sunt Larisa,pentru multi lari cu "l" mic,pentru o singura persoana Ana.Eu am iubit.Si poate inca iubesc.Si sunt un copil prost caruia ii plac lucrurile stupide si care rade la glume seci.Am 2 maini si 2 picioare .2 gemene in fata si 2 plamani.Nu mai sunt creativa de 2 ani.Obijnuiam sa desenez.Si sa imi placa.Obijnuiam sa rad foarte mult si sa nu ma prefac.Obijnuiam sa fiu foarte naiva si copilaroasa.Asta nu s-a schimbat.Am 19 ani si sunt deseori frustrata si trista.Alteori am crize de ras.M-am schimbat cu primul prieten pe care l-am iubit.A fost ceva unic.Unic in bine.Unic in rau.Acum sunt rautacioasa si oarba.
Acum nu mai pot sa iubesc.
Stiu de ce.
Ma fascineaza tot ce inseamna "atractie fizica","iubire","pasiune".Ma fascineaza 2 persoane dupa ce se despart.In cazul asta eu sunt cea mai fascinanta.
Si vreau sa ma indragostesc pentru ca ma simt ca o stafie .Scandez fara energie.Nu am energie.Ma simt plata.Goala nu...sunt plina de emotii.Dar nu am cui le impartasi.Stai linistit nu duc lipsa de pretendenti.Dar nu e vorba de ei,e vorba de mine.
Si vreau sa rad .

Aidoma intamplarilor de pana acum in viata mea si a prietenilor mei ma determina sa ma amuz de situatia fiecaruia,o relatie poate fi atat de amuzanta si penibila.Si minunata.
Dar mai am pana atunci.Pana imi satisfac curiozitatea .Pentru ca sunt foarte bagacioasa.Si e un defect.
Dar pentru ca m-am obijnuit sa ma aman cu prostii cu care pierd timpul m-am decis sa stau in fata calculatorului( pentru ca oricum stau) si sa scriu si eu chestii banale care imi atrag atentia.
Si sunt multe lucruri banale dar nu imi doresc neaparat sa iti atraga si tie atentia.Ba chiar ma lasa rece.


Deci ,draga cititorule ( sau cititoareo),acest blog este un chickflick...si trebuie tratat ca atare !


Cat despre mine..I'm still searching
'cause my heart's a mess

Enjoy





This entry was posted on 10:36 AM and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment