That's not the shape of my heart  

Posted by: Unknown in , ,


















Sunt recent o fana al unui sait nu la fel de complex precum youtube dar foarte...foarte interesant.
se numeste wimp.com (thanks biggie).Ce imi place la el foarte mult este ca are lucruri ce atrag atentie unul mai mult ca celalalt.Si prinde ramuri precum pentru a te amuza,uimi,intrista.... Ce vei vedea mai jos mi-a trimis-o o persoana speciala si draga. Si am ramas foarte impresionata pentru ca m-a fascinat modul in care melodia care de altfel e superba s-a inradacinat cu mainile magicianului si au creat o atmosfera ciudata.Mi-a transmis niste senzatii foarte placute ori poate ca in ultima vreme sunt eu foarte/prea sentimentala. Dar pentru cel care citeste acum:te rog sa fii atent la versuri si vei sti exact urmatoarea sa miscare.Asa previzibil. Caut sa ma gandesc ca atunci cand ti se spune sa fii atent este tocmai pentru ca lucrurile nu sunt greu de vazut.Este usor pentru magician sa ne creeze o iluzie.Totul este in cap'sorul nostru.Face lucrurile sa alunece atat de usor si lin.Nu este nimic complicat pentru el pentru a-si gasi cartea de inima.Metaforic vorbind nu ii este greu sa gaseasca iubirea.O ascunde in mijloc alaturi de niste necunoscute,o indoaie si o cheama iar ea vine de la sine.Iubirea vine de la sine. Nu este nimic complicat in a iubi sau a fi iubit.Nu este nimic costisitor,nu este nimic greu. Suntem doar noi fricosi .Ne subestimam capacitatea de a face pe cineva sa ne iubeasca.Sau nu avem indeajuns curaj sa ne gasim propria forma a inimii noastre.Iar eu de mult...de mult nu am mai spus "Te iubesc!"







He deals the cards as a meditation.And those he plays never suspect.He doesn't play for the money he win.He don't play for respect.He deals the cards to find the answer.The sacred geometry of chance.The hidden law of a probable outcomeThe numbers lead a dance.I know that the spades are the swords of a soldier.I know that the clubs are weapons of war.I know that diamonds mean money for this art.But that's not the shape of my heart.He may play the jack of diamonds.He may lay the queen of spades.He may conceal a king in his hand.While the memory of it fades.I know that the spades are the swords of a soldier.I know that the clubs are weapons of war.I know that diamonds mean money for this art.But that's not the shape of my heart.That's not the shape, the shape of my heart.And if I told you that I loved you.You'd maybe think there's something wrong.I'm not a man of too many faces.The mask I wear is one.Well, those who speak know nothin'.And find out to their cost.Like those who curse their luck in too many places.And those who fear are lost.I know that the spades are the swords of a soldier.I know that the clubs are weapons of war.I know that diamonds mean money for this art.But that's not the shape of my heart.That's not the shape of my heart.That's not the shape, the shape of my heart








This entry was posted on 4:43 AM and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment