o carte despre impacare  

Posted by: Unknown in ,

mi s-a impus de un amic sa citesc urmatorul link (click aici si citeste) .Si in pofida starii mele sceptice a fost destul de interesant.Am citit vreo 7 minute si nu numai ca am regasit momente proprii dar am regasit si stari ale celor din jur care reactioneaza similar cu ce scrie acolo.Treaba este ca trebuie cumparata o carte,in primul rand.                                                                                            

In al doilea rand..trebuie sa vrei sa te impaci cu fosta/fostul.

dar e intrigant cum unele metode pe care le-a zis acolo,functioneaza.

Cartea se numeste Arta Impacarii !






       Succes!      

This entry was posted on 1:57 AM and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment