big girls don't cry  

Posted by: Unknown

probabil sunt mai prosticica pentru ca sunt fan Fergie si piesa asta este in my top 20..si culmea nu stiam de versiunea lunga a videoclipului...you MUST see this :





Draga jurnalule:

       Doar lacrimile care mi-au facut pete mari pe obraju si durerea atroce din inima,atunci cand deschid ochii dimineata,mi-au amintit ca sunt o fiinta omeneasca.Oare s-a inventat o unitate de masura pentru durere si exista oare experti care sa explice chimia durerii?Sau sa o vindece?Sa imi spuna atunci care este limita maxima admisa de toxicitate... pentru ca eu m-am intoxicat cu durere.Am auzit de o fata de 23 de ani care s-a sinucis din dragoste...si ma gandesc ca as vrea sa sar cu parasuta cand moartea ar sta agatata de harnasamente,langa instructorul de zbor care m-ar fi tinut strans de spate in timp ce cad in gol.
       ACUM vreau,dar nu mai am curaj sa mor...nu pot trai dar nici nu pot muri!Nu mai pot trai cu omul pe care-l iubesc dar nici nu-l pot parasi.Inima mea vrea sa bata toata viata langa a lui,dar o forta mai puternica decat mine imi spune ca nu pot accepta compromiul!.."Paraseste-l! Fa un efort si uita-l!"....
    Asta numai daca as gasi o tasta<> care sa imi scoata din minte amintirea lui!
Nu pot fi cu el,Nu pot fi nici fara el!

Cu mici modificari personale,Florentina Teuceanu.

This entry was posted on 12:57 PM . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments

Post a Comment